miercuri, martie 11, 2009

Doar poze intr-un album..


Azi ? Făină . Multă făină pe tot holul , cutii de pizza împrăştiate , sucuri , poze , ţipete , explicaţii.


De ce ? * Nu suport replica asta * Pentru ca putem .

Da.. pentru ca nu putem sa nu fim curioşi oare ce se intampla dacă tragem de un modelino ( sau cum ii zice ) ? Se sparge . Si tot holu' se umple de făină după care urmează o graaavă bătaie cu făină . Nu cred ca a deranjat pe cineva , chiar a fost draguţ . Bine, poate pe Ilcenco puţin ?


Si măcar Sece a avut ideea genială sa comande pizza . Chiar aveam chef .

Sport ? Nu si in cazu' nostru .. Cel puţin fetele erau destul de ocupate sa inunde holu' . După ne-am hotarat ca baia de la etajul doi vrea sa ne suporte cantand " Varaaa asta am sa mă indraaagooosteeeesc de tineeeee ! " , poate baia , nu si femeia de serviciu. Deci , n-a durat prea mult si a trebuit sa ne refugiem in clasa unde am avut un moment de spontaineitate pe VST . Asta pana ne-am dat seama ca trebuie sa ne copiem tema la romana . Plictiseala a fost intrerupta de Sece care bantuia prin poze vechi de acum 2-3 ani , amintiri, chestii.. A urmat o serie de poze dupa care s-a sunat . Trist nu ? Alta ora de româna . Tin sa-i multumesc dirigai ca ne-a lăsat pe mine si Diana in ultima banca . Dar cu muzica toate trec repede asa ca mi s-au terminat si mie orele , intr-un final .

Nu stiu de ce , dar am impresia ca îmi va fi un maare mare mare mare mare dor de voi. De voi toti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu